PERDA Oh PERDA.. SPRM, Bila nak siasat?

Posted by Unknown 0 341 comments
Disyaki penyelewengan telah berlaku. Yang menghairankan, kenapa xde apa apa tindakan atau siasatan oleh pihak berkenaan?? Bende dah keco, dah membiak.. Takkan nak tunggu jd barah kot macam 1MDB???



Pengerusi, Timb Pengerusi, AJK... Patut disiasat SPRM.. Konon kat meeting pong pang pong pang.. Last last tergadai gak tanah.. Apa takkan xde yang berbunyi pertikai?? Baaaaaaaaaaaiii.. Tu tanah rezab utk rakyat, utk orang Melayu khususnya.. Bukan untuk diprabihkan kat korang dan konco2...


Bro, bangkai xle nak tutup lama lama.. Baunya akan merebak gak.. Ini Shaik satu Malaya dah tau kaki kencng, takkan SPRM x berani nak siasat kat 'ketuanan melayu' sorang ni??? Shabudin pulak, apa gunaa jd YB, jd Pengerusi.. Tapi x boleh buat apa apa sampai tanah kene jual ngan harga yg murah.

SIAPA PUNYA KERJA SEBENARNYA?? TAKKAN LIM GUAN ENG PULAK YE TAK??



Comments
0 Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...